Medieval Heroes

Rozpocznij przygodę w krainie Elsweiyll i walcz w imieniu jednego z trzech bogów! (FORUM W BUDOWIE)


#1 2014-04-09 17:24:05

Hikaru

Administrator

Zarejestrowany: 2014-03-03
Posty: 72
Punktów :   
Wyznawca: Aldriela

Klasa D

Hoden
Czas Nauki: 2H
Technika ta polega na uderzeniu byle jaką częścią ciała używając do tego wyładowania Se. Może to wywołać lekkie obrażenia.
Koszt Se: 50
Obrażenia: 3 + siła użytkownika

Shotto
Czas Nauki: 5H
Za pomocą stopy/pięści wystrzeliwujemy falę uderzeniową z Se zdolną odepchnąć przeciwnika jednak nie zrani go to.
Koszt Se: 100
Obrażenia: ---

Pusshu
Czas Nauki: 7H
Zbieramy Se w ciele po czym uwalniamy je na zewnątrz. Technika jak najbardziej defensywna gdyż ma za zadanie odepchnąć broń rzucaną (kunai, shuriken itd.).
Koszt Se: 150
Obrażenia: ---
Uwagi:
-->Odpycha jedynie broń którą się rzuca. Nie działa na strzały jak i pociski z Se.

Hando
Czas Nauki: 10H
Zbieramy Se w ręce/stopie po czym uderzając przeciwnika szybko uwalniamy je na zewnątrz. Technika ma za zadanie odepchnąć przeciwnika zadając mu przy tym obrażenia.
Koszt Se: 200
Obrażenia: 5 + siła użytkownika

Supurinta
Czas Nauki: 12H
Zbieramy Se w nogach i rozprowadzamy je po mięśniach nóg dzięki czemu jesteśmy w stanie szybciej biegać.
Koszt Se: 250
Obrażenia: ---
Uwagi:
-->Technika działa 3 tury jednak za wolą użytkownika może krócej.
-->Użycie techniki podwaja naszą szybkość.
-->Gdy suma szybkości wynosi 100+ zostawiamy po sobie jedynie smugi w kolorze naszego Se.

Janpa
Czas Nauki: 15H
Zbieramy Se w nogach po czym uwalniamy je dzięki czemu możemy wyżej skakać. Dodatkowo pozwala nam to "odbijać" się od powietrza.
Koszt Se: 50 za 1 metr
Obrażenia: ---
Uwagi:
-->Zbyt częste używanie może doprowadzić do kilkudniowego paraliżu nóg.

Iteza
Czas Nauki: 17H
Bierzemy do ręki masę ciekłą (np. wodę) bądź sypką (np. piasek) po czym przenosimy do niej Se. Gdy przeciwnik zostanie trafiony taką masą otrzymuje lekkie obrażenia.
Koszt Se: 50 za masę sypką i 100 za masę ciekłą
Obrażenia: 7
Uwagi:
-->Masa ciekła w odróżnieniu do sypkiej nie może zostać odepchnięta przez technikę Pusshu

Taiso Senshu
Czas Nauki: 20H
Zbieramy Se w dowolnej kończynie po czym staramy się rozciągnąć Se poza granice kończyny jednak nie uwalniając go. Gdy nam się to uda kończyna zostaje wydłużona.
Koszt Se: 300 za 1 metr.
Obrażenia: ---
Uwagi:
-->Maksymalne przedłużenie to 5 metrów.

Tokihakashi
Czas Nauki: 22H
Zbieramy dużą ilość Se w ciele po czym uwalniamy je dzięki czemu czas zostaje zatrzymany. Jednak nie możemy podejść do istoty żywej bliżej niż na 5 metrów.
Koszt Se: 500
Obrażenia: ---
Uwagi:
-->Zbyt częste używanie może "zamknąć" nas w jednej sekundzie.

Bokusa
Czas Nauki: 25H
Zbieramy w rękach Se po czym rozprowadzamy je po mięśniach dzięki czemu wzmacniamy siłę naszych rąk.
Koszt Se: 350
Obrażenia: ---
Uwagi:
-->Zbyt częste używanie może doprowadzić do kilkudniowego paraliżu rąk.
-->Technika działa tylko na ręce dlatego ciosy innymi częściami ciała będą zadawane z normalną siłą.
-->Technika ta podwaja ilość posiadanych przez nas punktów siły.


Jest różnica w robieniu komuś laski a robieniu komuś łaski pamiętajmy o używaniu polskich znaków!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.seniorzywg.pun.pl www.nokiae65.pun.pl www.avilafans.pun.pl www.you-tube.pun.pl www.trafnetypy.pun.pl